Suomi.fi-valtuuksissa voi esiintyä lyhyitä häiriöitä 25.1. klo 7-11

Häiriöt johtuvat Suomi.fi-valtuuksissa tehtävistä huoltotöistä, joiden aikana kyselyt saattavat hetkellisesti epäonnistua.

Palkka.fi poistaa tietoja vuodelta 2006

Palkka.fi arkistoi tiedot 11 vuoden ajaksi. Arkistointiaika täyttyy vuoden 2006 osalta ja vuodelle 2006 tallennetut tiedot poistetaan 1.2.2018. Lue lisää.

Vuoden 2018 verokortit tulevat voimaan 1.2.2018

Yrityskäyttäjänä saat verokorttitiedot suoraan Verohallinnosta työntekijöille 17.1. alkaen. Löydät uuden verokortin (1.2.2018 voimaan tulevan) kohdasta Työntekijätiedot. Osalle työntekijöistä sähköinen verokortti ei ole ladattavissa. Pyydä verokortti sähköisesti työntekijäliittymän kautta tai paperilla. Lue lisää.

Tallenna kotitalousvähennys laskun perusteella 31.1.2018 mennessä

Palkka.fi:n tallennetut kotitalousvähennyksen tiedot tulevat automaattisesti esitäytetylle veroilmoitukselle. Vuoden 2017 laskuista vähennysvaatimuksen voit tallentaa vielä tammikuun 2018 loppuun mennessä. Voit tallentaa laskun ja kotitalousvähennykseen liittyvät tiedot helposti etusivun kohdasta Kirjaudu > Kotitalous, kotitalousvähennys laskusta.

Erillinen palkanosa -termi korvasi työajan lyhennysraha -palkkalajin

23.02.2017

Palkka.fi:ssä aiemmin käytössä ollut palkkalaji työajan lyhennysraha on korvattu uudella palkkalajilla: erillinen palkanosa.

Palkkalajin nimi on muutettu, mutta muuten toiminnot säilyvät ennallaan. Voit käyttää erillistä palkanosaa, kuten olet tähän asti käyttänyt työajan lyhennysrahaa. Voit kirjoittaa palkkalaskelman lisätietoihin tarkemmin, mitä erillinen palkanosa sisältää. Näin tieto välittyy myös työntekijän palkkalaskelmalle ja työntekijä saa tiedon asiasta.

Vero TVR Elo Ilmarinen Varma Ålandia Fennia IF LähiTapiola OP TVL