Uutta: Palkka.fi saa verokortit automaattisesti Verohallinnosta

Palkka.fi hakee ja tallentaa verokorttitiedot automaattisesti työntekijätietoihin palkanlaskennan yhteydessä. Työntekijäliittymässä oleva verokorttien lähetys poistuu käytöstä uuden rajapinnan käyttöönoton myötä ja työnantaja saa jatkossa verokortit suoraan Verohallinnolta, myös muutosverokortit. Lue lisää (Palkka.fi).

Palkka.fi lähettää kotitalousvähennysilmoituksen v. 2020 laskemistasi palkoista Verohallintoon automaattisesti 21.1.2021 klo 14 jälkeen

Vähennys näkyy automaattisesti esitäytetyllä veroilmoituksellasi, jonka saat keväällä 2021.

Huoltokatkot 2021

26.11.2020

Suunnitellut huoltokatkot

Palkka.fi-palvelu on poissa käytöstä huoltokatkojen vuoksi seuraavina ajankohtina:

20.1. klo 8-12

10.3. klo 8-12

19.5. klo 8-12

22.9. klo 8-12

21.12. tai 3.1.2022 klo 8-12

Tulorekisterin huoltokatkot

Huomioi myös mahdolliset tulorekisterin huoltokatkot. Tulorekisterin huoltokatkojen aikana tekninen rajapinta on poissa käytöstä. Huoltokatkon aikana ilmoituksia Palkka.fi:stä tulorekisteriin ei voida lähettää. Lue lisää tulorekisteri.fi.

Lisätietoja:
Palkka.fi-palvelun yleisneuvonta palvelee suomeksi puhelinnumerossa 029 497 034 ja ruotsiksi 029 497 035 ma-pe 9–16.15. Palvelu on maksuton. Puhelun hinta pvm/mpm. Voit kysyä palvelusta myös chatissa.

Työeläkeyhtiöt auttavat eläkevakuuttamiseen liittyvissä asioissa.

Työllisyysrahaston asiakaspalvelu 075 757 0500 (pvm/mpm), s-posti: vakuutusmaksut@tyollisyysrahasto.fi.

Vahinkovakuutusyhtiöiltä voit kysyä lisätietoja työntekijöiden vakuuttamiseen liittyvissä kysymyksissä.

Tulorekisteristä saat lisätietoa osoitteesta tulorekisteri.fi.

Yhteystiedot 029 497 034 (suomeksi) Palvelunumero on avoinna klo 9-16.15. 029 497 035 (på svenska) Servicenumret är öppet klockan 9-12.
Du kan lämna en återuppringningsbegäran klockan 12-16.15.
Vi ringer dej senast följande vardag.