Palkka.fi on maksuton palkanlaskentaohjelma - ilmoittaminen tulorekisteriin on helppoa

Kotitalouskäyttäjän ilmoitukset lähetetään automaattisesti tulorekisteriin. Yrityskäyttäjä voi valita lähetetäänkö ilmoitukset automaattisesti vai huolehtiiko käyttäjä itse niiden lähettämisestä.
Lue lisää Palkka.fi ja tulorekisteri. Käy myös katsomassa Verohallinnon tiedote Palkka.fi -palvelusta.
Tutustu Palkka.fi-palvelun ohjevideoihin.

Yritys: Yleishyödyllisen yhteisön työntekijälle maksamiin verovapaisiin korvauksiin liittyvien palkkatietoilmoitusten tarkistus

Jos olet yleishyödyllisenä yhteisönä maksanut työsuhteessa olevalle henkilölle päivärahoja tai kilometrikorvauksia, on Palkka.fi:stä tulorekisteriin lähetetylle palkkatietoilmoitukselle voinut mennä virheellisesti vastikkeettomaan vapaaehtoistyöhön liittyvä tulolaji. Pyydämme työnantajaa tällaisessa tilanteessa tarkistamaan ja korjaamaan tulolajit suoraan tulorekisteriin.

Pahoittelemme tästä  aiheutuvaa vaivaa.

Yritys- ja kotitalousasiakas: Oletko maksanut palkkoja ulkomaalaiselle työntekijälle 1.4.2019 jälkeen?

Lue lisää tiedotteesta

Työeläkevakuutusyhtiöt Ilmarinen ja Etera yhdistyvät 1.1.2018.

16.11.2017

Yhdistyminen ei vaikuta ansioilmoitusten lähettämiseen ja ansioilmoitukset tehdään vuoden 2018 aikana samalla tavalla kuin 2017.

Palkka.fi:ssä Eteran nimi muuttuu Ilmariseksi 1.1.2018, mutta vakuutusnumero säilyy toistaiseksi samana. Yhdistyminen ei aiheuta Palkka.fi:n käyttäjille toimenpiteitä.

Lue lisää yhdistymisestä: https://www.ilmarinen.fi/ilmarinen/yhdistyminen/ tai www.etera.fi/yhdistyminen