Uutta: Palkka.fi saa verokortit automaattisesti Verohallinnosta

Palkka.fi hakee ja tallentaa verokorttitiedot automaattisesti työntekijätietoihin palkanlaskennan yhteydessä. Työntekijäliittymässä oleva verokorttien lähetys poistuu käytöstä uuden rajapinnan käyttöönoton myötä ja työnantaja saa jatkossa verokortit suoraan Verohallinnolta, myös muutosverokortit. Lue lisää (Palkka.fi).

Palkka.fi lähettää kotitalousvähennysilmoituksen v. 2020 laskemistasi palkoista Verohallintoon automaattisesti 21.1.2021 klo 14 jälkeen

Vähennys näkyy automaattisesti esitäytetyllä veroilmoituksellasi, jonka saat keväällä 2021.

Huomioitavaa työeläkemaksuissa, Ilmarinen on uudistanut laskutustaan

23.02.2017

Palkka.fi muodostaa työeläkemaksut palkanlaskennan perusteella. Jos ilmoitat kuukausittain, maksu muodostuu kohtaan Maksut. Vuosi-ilmoittajien osalta saat laskun suoraan työeläkeyhtiöltäsi.

Ilmarisen asiakas - huomioi nämä

• Jos olet tilapäinen työnantaja, Ilmarinen ei lähetä enää erillistä laskua. Maksun tiedot tulevat automaattisesti kohtaan Maksut aina kuun vaihteen jälkeen. Halutessasi voit myös maksaa maksut heti palkanlaskennan jälkeen, kohdassa Maksut – valitse Muodosta työnantajamaksut heti.
  • Jos olet sopimusasiakas ja kuukausi-ilmoittaja, saat laskun jatkossakin. Jos olet maksanut Palkka.fin muodostaman laskun, käytetään maksamasi suoritus Ilmarisen laskuun.
  • Jos olet sopimusasiakas ja vuosi-ilmoittaja, saat laskun ennakkopalkkasumman perusteella sovittujen eräkuukausien mukaisesti.

Yhteystiedot 029 497 034 (suomeksi) Palvelunumero on avoinna klo 9-16.15. 029 497 035 (på svenska) Servicenumret är öppet klockan 9-12.
Du kan lämna en återuppringningsbegäran klockan 12-16.15.
Vi ringer dej senast följande vardag.