Palkka.fi on maksuton palkanlaskentaohjelma - ilmoittaminen tulorekisteriin on helppoa

Kotitalouskäyttäjän ilmoitukset lähetetään automaattisesti tulorekisteriin. Yrityskäyttäjä voi valita lähetetäänkö ilmoitukset automaattisesti vai huolehtiiko käyttäjä itse niiden lähettämisestä.
Lue lisää Palkka.fi ja tulorekisteri. Käy myös katsomassa Verohallinnon tiedote Palkka.fi -palvelusta.
Tutustu Palkka.fi-palvelun ohjevideoihin.

Yritys: Yleishyödyllisen yhteisön työntekijälle maksamiin verovapaisiin korvauksiin liittyvien palkkatietoilmoitusten tarkistus

Jos olet yleishyödyllisenä yhteisönä maksanut työsuhteessa olevalle henkilölle päivärahoja tai kilometrikorvauksia, on Palkka.fi:stä tulorekisteriin lähetetylle palkkatietoilmoitukselle voinut mennä virheellisesti vastikkeettomaan vapaaehtoistyöhön liittyvä tulolaji. Pyydämme työnantajaa tällaisessa tilanteessa tarkistamaan ja korjaamaan tulolajit suoraan tulorekisteriin.

Pahoittelemme tästä  aiheutuvaa vaivaa.

Yritys- ja kotitalousasiakas: Oletko maksanut palkkoja ulkomaalaiselle työntekijälle 1.4.2019 jälkeen?

Lue lisää tiedotteesta

Jos kirjautuminen yritysverkkopankkitunnuksilla ei onnistu – Kirjaudu Katso-tunnisteella

23.02.2017

Pankit ovat muuttamassa yritysverkkopankkitunnuksien toiminnallisuuksia, jonka vuoksi kirjautuminen Palkka.fi:n yrityskäyttöliittymään ei enää onnistu tunnuksilla. Jos et pääse kirjautumaan yritysverkkopankkitunnuksilla, vaihda kirjautumistavaksi Katso-tunniste.

Jos sinulla ei ole vielä Katso-tunnistetta, voit perustaa maksuttoman tunnisteen Katso-palvelussa (yritys.tunnistus.fi).