Suomi.fi-valtuuksissa voi esiintyä lyhyitä häiriöitä 25.1. klo 7-11

Häiriöt johtuvat Suomi.fi-valtuuksissa tehtävistä huoltotöistä, joiden aikana kyselyt saattavat hetkellisesti epäonnistua.

Palkka.fi poistaa tietoja vuodelta 2006

Palkka.fi arkistoi tiedot 11 vuoden ajaksi. Arkistointiaika täyttyy vuoden 2006 osalta ja vuodelle 2006 tallennetut tiedot poistetaan 1.2.2018. Lue lisää.

Vuoden 2018 verokortit tulevat voimaan 1.2.2018

Yrityskäyttäjänä saat verokorttitiedot suoraan Verohallinnosta työntekijöille 17.1. alkaen. Löydät uuden verokortin (1.2.2018 voimaan tulevan) kohdasta Työntekijätiedot. Osalle työntekijöistä sähköinen verokortti ei ole ladattavissa. Pyydä verokortti sähköisesti työntekijäliittymän kautta tai paperilla. Lue lisää.

Tallenna kotitalousvähennys laskun perusteella 31.1.2018 mennessä

Palkka.fi:n tallennetut kotitalousvähennyksen tiedot tulevat automaattisesti esitäytetylle veroilmoitukselle. Vuoden 2017 laskuista vähennysvaatimuksen voit tallentaa vielä tammikuun 2018 loppuun mennessä. Voit tallentaa laskun ja kotitalousvähennykseen liittyvät tiedot helposti etusivun kohdasta Kirjaudu > Kotitalous, kotitalousvähennys laskusta.

Palkka.fi huoltokatkot 2018

15.12.2017

Suunnitellut huoltokatkot

Palvelu on pois käytöstä huoltokatkojen vuoksi klo 8–12 välisen ajan seuraavina ajankohtina

• 2.1.
  • Huhti-toukokuu
  • 18.9.

Lisätietoja

• Palkka.fi-palvelun yleisneuvonta palvelee suomeksi puhelinnumerossa 029 497 034 ja ruotsiksi 029 497 035 ma–pe 9–16.15, ja heinäkuun ajan klo 9–15. Poikkeuksena on juhannusaatto. Palvelu on maksuton. Puhelun hinta pvm/mpm.
  • Työeläkeyhtiöt auttavat eläkevakuuttamiseen liittyvissä asioissa.
  • Työttömyysvakuutusrahaston asiakaspalvelu 075 757 0500 (pvm/mpm), s-posti asiakaspalvelu@tvr.fi
  • Vahinkovakuutusyhtiöiltä voit kysyä lisätietoja työntekijöiden vakuuttamiseen liittyvissä kysymyksissä.

Vero TVR Elo Ilmarinen Varma Ålandia Fennia IF LähiTapiola OP TVL