Palkka.fi on maksuton palkanlaskentaohjelma - ilmoittaminen tulorekisteriin on helppoa

Kotitalouskäyttäjän ilmoitukset lähetetään automaattisesti tulorekisteriin. Yrityskäyttäjä voi valita lähetetäänkö ilmoitukset automaattisesti vai huolehtiiko käyttäjä itse niiden lähettämisestä.
Lue lisää Palkka.fi ja tulorekisteri. Käy myös katsomassa Verohallinnon tiedote Palkka.fi -palvelusta.
Tutustu Palkka.fi-palvelun ohjevideoihin.

Yritys: Yleishyödyllisen yhteisön työntekijälle maksamiin verovapaisiin korvauksiin liittyvien palkkatietoilmoitusten tarkistus

Jos olet yleishyödyllisenä yhteisönä maksanut työsuhteessa olevalle henkilölle päivärahoja tai kilometrikorvauksia, on Palkka.fi:stä tulorekisteriin lähetetylle palkkatietoilmoitukselle voinut mennä virheellisesti vastikkeettomaan vapaaehtoistyöhön liittyvä tulolaji. Pyydämme työnantajaa tällaisessa tilanteessa tarkistamaan ja korjaamaan tulolajit suoraan tulorekisteriin.

Pahoittelemme tästä  aiheutuvaa vaivaa.

Yritys- ja kotitalousasiakas: Oletko maksanut palkkoja ulkomaalaiselle työntekijälle 1.4.2019 jälkeen?

Lue lisää tiedotteesta

Lisää Palkka.fi luotetuksi sivustoksi IE11-selaimessa Windows 8-käyttöjärjestelmässä

17.01.2014
    1. Paina Windows-näppäin + X (eli yhtä aikaa pohjaan Windows-näppäin ja X-kirjain)
    2. Valitse valikosta Control Panel

Control Panel

1. Valitse Network and Internet

Network and Internet

1. Valitse Internet Options

Internet Options

1. Mene välilehdelle Security ja valitse Trusted sites.

Trusted sites

1. Tarkista, että sivulla näkyvä Security level -asetus on Medium. (Jos se on High, niin valitse Medium.)

2. Klikkaa Sites ja lisää tekstilaatikkoon https://www.palkka.fi (muista kirjoittaa myös etuliite https://).

3. Sen jälkeen klikkaa Add. Osoite siirtyy Websites-listaan. Sulje näyttö Close-napista. (Tarkasta, että Require server verification -kohdassa on rasti.)

Add trusted sites

1. Klikkaa vielä Security-välilehdellä Apply (jos se ei ole harmaana) ja sulje ikkuna painamalla OK.