Palkka.fi on maksuton palkanlaskentaohjelma - ilmoittaminen tulorekisteriin on helppoa

Kotitalouskäyttäjän ilmoitukset lähetetään automaattisesti tulorekisteriin. Yrityskäyttäjä voi valita lähetetäänkö ilmoitukset automaattisesti vai huolehtiiko käyttäjä itse niiden lähettämisestä.
Lue lisää Palkka.fi ja tulorekisteri. Käy myös katsomassa Verohallinnon tiedote Palkka.fi -palvelusta.
Tutustu Palkka.fi-palvelun ohjevideoihin.

Yritys: Yleishyödyllisen yhteisön työntekijälle maksamiin verovapaisiin korvauksiin liittyvien palkkatietoilmoitusten tarkistus

Jos olet yleishyödyllisenä yhteisönä maksanut työsuhteessa olevalle henkilölle päivärahoja tai kilometrikorvauksia, on Palkka.fi:stä tulorekisteriin lähetetylle palkkatietoilmoitukselle voinut mennä virheellisesti vastikkeettomaan vapaaehtoistyöhön liittyvä tulolaji. Pyydämme työnantajaa tällaisessa tilanteessa tarkistamaan ja korjaamaan tulolajit suoraan tulorekisteriin.

Pahoittelemme tästä  aiheutuvaa vaivaa.

Yritys- ja kotitalousasiakas: Oletko maksanut palkkoja ulkomaalaiselle työntekijälle 1.4.2019 jälkeen?

Lue lisää tiedotteesta

S-Pankki ja LähiTapiola yhdistyvät

05.10.2015

S-Pankki ja LähiTapiola yhdistyvät ja 26.10. LähiTapiolan logo poistuu käytöstä. Muutos vaikuttaa kirjautumiseen sekä maksutietoihin.

Henkilöasiakkaat

LähiTapiolan henkilöasiakkaat voivat kirjautua jatkossa palveluun S-pankin logosta.

Yritysasiakkaat

LähiTapiolan yritysasiakkaat voivat kirjautua jatkossa palveluun S-pankin logosta tai Katso-tunnisteella. Hae Katso-tunniste täältä.

Lue lisää LähiTapiolan tiedotteesta.