Tarkista 1.6.2016 aikana Palkka.fi:ssä tallentamasi tiedot, jos käytit palvelua ja sait virheilmoituksen

2016-06-03

Palkka.fi-palvelu suljettiin teknisen vian vuoksi 1.6.2016. Jos käytit palvelua 1.6. ja sait virheilmoituksen, tarkista tallentamasi tiedot. Pahoittelemme palvelussa havaittua teknistä vikaa ja siitä aiheutunutta haittaa.

Vika on korjattu ja palvelu on avattu uudelleen 3.6.2016 klo 10.30.

Toimi näin, jos laskit palkkoja 1.6.2016

Jos laskit palkkoja tai tallensit muita tietoja teknisen vian aikana 1.6. ja sait virheilmoituksen, tarkista tallentamasi tiedot ja tee tarvittaessa palkanlaskenta uudelleen jos palkkalaskelma puuttuu kokonaan tai se on keskeneräinen. Voit tarkistaa hyväksytyt palkkalaskelmat kohdasta Palkanlaskennan tulosteet (yrityskäyttäjä) / Palkkalaskelmat (kotitalous).

Laske 1.6. laskettu palkka uudelleen.

- Jos palkanmaksupäivä oli 1.6., tee palkanlaskenta uudelleen ja kirjoita Lisätiedot-kohtaan, että oikea maksupäivä oli 1.6.2016 (palkanmaksupäivä ei voi olla menneisyydessä).

- Jos palkanmaksupäivä on myöhemmin, tee palkanlaskenta uudelleen oikealle maksupäivälle.

- Jos palkanlaskenta on jäänyt keskeneräiseksi, hyväksy palkanlaskenta.