Huoltokatko 19.5.

Palkka.fi:ssä on huoltokatko 19.5. klo 8-12. Katkon aikana palvelu ei ole käytettävissä.

Verohallinnon asiakasyhteistyö - Vastaa kyselyyn

13.05.2022

Haluamme Verohallinnossa kuulla asiakkaitamme, jotta pystymme tekemään veroasioinnista mahdollisimman sujuvaa. Tällä hetkellä etsimme vastaajia työnantajuuteen liittyvään kyselyyn.

Tavoitteenamme on muodostaa kokonaiskuva työnantajuudesta ja sen eri vaiheista. Lisäksi haluamme selvittää haasteita, joita työnantajana toimimiseen ja eri vaiheisiin liittyy.
Haasteet voivat ilmetä esimerkiksi rekrytoinnissa, vakuuttamisessa, tietojen ilmoittamisessa tai jossain muussa – kerro se meille!

Haluamme huomioida sekä yksityisen että julkisen sektorin työnantajat, voittoa tavoittelemattomat yhteisöt, seurakunnat, järjestöt, säätiöt jne. Toivomme vastauksia kyselyyn työnantajien lisäksi kaikilta palkka- ja työsuhdeasioista vastaavilta henkilöiltä, esimerkiksi palkanlaskijoilta ja kirjanpitäjiltä.

Vastaa työnantajuuteen liittyvään kyselyyn

Lue lisää vero.fistä: Asiakasyhteistyö - vero.fi

Yhteystiedot 029 497 034 (suomeksi) Palvelunumero on avoinna klo 9-16.15. 029 497 035 (på svenska) Servicenumret är öppet klockan 9-12.
Du kan lämna en återuppringningsbegäran klockan 12-16.15.
Vi ringer dej senast följande vardag.