Uutta: Palkka.fi saa verokortit automaattisesti Verohallinnosta

Palkka.fi hakee ja tallentaa verokorttitiedot automaattisesti työntekijätietoihin palkanlaskennan yhteydessä. Työntekijäliittymässä oleva verokorttien lähetys poistuu käytöstä uuden rajapinnan käyttöönoton myötä ja työnantaja saa jatkossa verokortit suoraan Verohallinnolta, myös muutosverokortit. Lue lisää (Palkka.fi).

Palkka.fi lähettää kotitalousvähennysilmoituksen v. 2020 laskemistasi palkoista Verohallintoon automaattisesti 21.1.2021 klo 14 jälkeen

Vähennys näkyy automaattisesti esitäytetyllä veroilmoituksellasi, jonka saat keväällä 2021.

Yleishyödyllinen yhteisö - Tarkista palkkatietoilmoitukset veropaiden korvausten osalta

19.09.2019

Jos olet yleishyödyllisenä yhteisönä maksanut työsuhteessa olevalle henkilölle päivärahoja tai kilometrikorvauksia ajalla 1.1.-18.9.2019, on Palkka.fi:stä tulorekisteriin lähetetylle palkkatietoilmoitukselle voinut mennä virheellisesti vastikkeettomaan vapaaehtoistyöhön liittyvä tulolaji. Tarkista näissä tapauksissa tulolaji ja tee mahdolliset korjaukset suoraan tulorekisteriin.

Pahoittelemme tästä  aiheutuvaa vaivaa.

Yhteystiedot 029 497 034 (suomeksi) Palvelunumero on avoinna klo 9-16.15. 029 497 035 (på svenska) Servicenumret är öppet klockan 9-12.
Du kan lämna en återuppringningsbegäran klockan 12-16.15.
Vi ringer dej senast följande vardag.