Huoltokatko 10.3.2021

Palkka.fi:ssä on huoltokatko 10.3. klo 8-12. Katkon aikana palvelu ei ole käytettävissä. Huomioi myös tulorekisterin huoltokatko 9.3. klo 18-24.

Työnantaja: korjaa virheet tulorekisteri-ilmoituksilla mahdollisimman pian

Jos sinun täytyy korjata vuoden 2020 tulorekisteri-ilmoituksia, korjaa tiedot mahdollisimman pian. Viimeistään 15.3. tehdyt korjaukset ehtivät ajoissa palkansaajien esitäytetyille veroilmoituksille. Jos olet käyttänyt Palkka.fi:tä palkanlaskentaan, muista tehdä palkankorjaus Palkka.fi:n kautta. Lue lisää vero.fi tiedotteesta.

Yritys - TyEL-maksun toimitustavaksi voit valita myös laskun

24.02.2021

Palkka.fi:ssä voit valita työeläkemaksun (TyEL) toimitustavaksi laskun. Työeläkeyhtiö lähettää TyEL-maksuista laskun suoraan työnantajalle. Huomaathan, että TyEL-maksutiedot eivät muodostu tällöin Palkka.fi:hin. Voit valita toimitustavan (lasku työeläkeyhtiöltä vai maksutiedot Palkka.fi:n) kohdasta Työnantajatiedot > Vakuutuksiin liittyvät tiedot.

Lue lisää Palkka.fi:n ohjeista

Yhteystiedot 029 497 034 (suomeksi) Palvelunumero on avoinna klo 9-16.15. 029 497 035 (på svenska) Servicenumret är öppet klockan 9-12.
Du kan lämna en återuppringningsbegäran klockan 12-16.15.
Vi ringer dej senast följande vardag.