Tulorekisterin tietojen toimittamisen teknisessä rajapinnassa on häiriö

Häiriö vaikuttaa palkkatietoilmoitusten ja työnantajan erillisilmoitusten lähettämiseen Palkka.fi:stä. Tulorekisteri ei vastaanota ilmoituksia tällä hetkellä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.

Työnantajarekisteriin kuuluva yritys: Älä käytä Palkka.fi-palvelua maanantaina 2.9.2019

YTJ:n huoltokatkon vuoksi Palkka.fi ei pysty maanantaina 2.9.2019 tarkistamaan onko Palkka.fi-palveluun kirjautuva yritys säännöllinen vai satunnainen työnantaja. Kotitaloustyönantajat ja satunnaiset työnantajat voivat käyttää palvelua tällöin normaalisti, mutta suosittelemme että säännölliset työnantajat eivät käyttäisi palvelua.

Katso-tunnistautumisessa on häiriöitä.

Katso-tunnistautumisessa on häiriöitä osalla asiakkaista, ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen. Voit kirjautua palveluun myös henkilötunnisteilla.

Yritys: Yleishyödyllisen yhteisön työntekijälle maksamiin verovapaisiin korvauksiin liittyvien palkkatietoilmoitusten tarkistus

Lue lisää tiedotteesta

Yritys- ja kotitalousasiakas: Oletko maksanut palkkoja ulkomaalaiselle työntekijälle 1.4.2019 jälkeen?

Lue lisää tiedotteesta

eIDAS Identification

30.12.2018

Identification without Finnish ID - eIDAS identification for EU citizens

The Tax Administration's e-services require identification and authentication via a Finnish personal ID. However, some EU citizens can use their home country's national identification methods to access the services through eIDAS identification. The Tax Administration's e-services do not support eIDAS identification yet, but eIDAS users can fill in a service request form.

More information and instructions: www.tax.fi/eidasindentification