Palkka.fi on maksuton palkanlaskentaohjelma - ilmoittaminen tulorekisteriin on helppoa

Kotitalouskäyttäjän ilmoitukset lähetetään automaattisesti tulorekisteriin. Yrityskäyttäjä voi valita lähetetäänkö ilmoitukset automaattisesti vai huolehtiiko käyttäjä itse niiden lähettämisestä.
Lue lisää Palkka.fi ja tulorekisteri. Käy myös katsomassa Verohallinnon tiedote Palkka.fi -palvelusta.
Tutustu Palkka.fi-palvelun ohjevideoihin.

Työnantajarekisteriin kuuluva yritys: Älä käytä Palkka.fi-palvelua maanantaina 2.9.2019

YTJ:n huoltokatkon vuoksi Palkka.fi ei pysty maanantaina 2.9.2019 tarkistamaan onko Palkka.fi-palveluun kirjautuva yritys säännöllinen vai satunnainen työnantaja. Kotitaloustyönantajat ja satunnaiset työnantajat voivat käyttää palvelua tällöin normaalisti, mutta suosittelemme että säännölliset työnantajat eivät käyttäisi palvelua.

Katso-tunnistautumisessa on häiriöitä.

Katso-tunnistautumisessa on häiriöitä osalla asiakkaista, ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen. Voit kirjautua palveluun myös henkilötunnisteilla.

Yritys: Yleishyödyllisen yhteisön työntekijälle maksamiin verovapaisiin korvauksiin liittyvien palkkatietoilmoitusten tarkistus

Lue lisää tiedotteesta

Yritys- ja kotitalousasiakas: Oletko maksanut palkkoja ulkomaalaiselle työntekijälle 1.4.2019 jälkeen?

Lue lisää tiedotteesta

Palkka.fi-palvelussa rajoitteita marraskuussa

24.09.2018

Palkka.fi toimii normaalisti, mutta ilmoitukset Palkka.fi:stä eivät siirry OmaVeroon 1.-8.11. ja Palkka.fi:n palvelunumero sekä chat on suljettu 2.–7.11.2018.

Verkkopalveluiden uudistamisen vuoksi Verohallinnon palveluissa on rajoitteita 30.10.–8.11.2018. Rajoitteet koskevat asiakaspalvelua sekä puhelimessa, verotoimistoissa että verkossa.

Palkka.fi:n palvelunumero on suljettu 2.-7.11.

Verohallinnon rajoitetutun palvelun aikana Palkka.fi:n palvelunumero ja chat on suljettu 2.-7.11.

Ilmoitukset eivät välity Palkka.fi:stä Verohallintoon

Palkka.fi-palvelu on rajoitetun palvelun aikana auki normaalisti, mutta ilmoitukset Palkka.fi:stä eivät siirry Verohallinnon OmaVero-palveluun 1.11 ja 8.11. välisenä aikana. Ilmoitukset välitetään normaalisti 9.11. alkaen.

Verohallinnon verkkopalveluiden uudistamisessa myös henkilöasiakkaat siirtyvät käyttämään OmaVero-palvelua 9.11. alkaen. Muutokset eivät vaikuta Palkka.fi:hin, eikä niistä aiheudu toimenpiteitä palvelun käyttäjille.

Lue lisää vero.fi:stä