Palkka.fi on maksuton palkanlaskentaohjelma - ilmoittaminen tulorekisteriin on helppoa

Kotitalouskäyttäjän ilmoitukset lähetetään automaattisesti tulorekisteriin. Yrityskäyttäjä voi valita lähetetäänkö ilmoitukset automaattisesti vai huolehtiiko käyttäjä itse niiden lähettämisestä.
Lue lisää Palkka.fi ja tulorekisteri. Käy myös katsomassa Verohallinnon tiedote Palkka.fi -palvelusta.

Yritys- ja kotitalousasiakas: Oletko maksanut palkkoja ulkomaalaiselle työntekijälle 1.4.2019 jälkeen?

Lue lisää tiedotteesta

Yritys- ja kotitalousasiakas: Jos olet maksanut palkkoja ulkomaalaiselle työntekijälle 1.4.2019 jälkeen

05.06.2019

Yritys- ja kotitalousasiakas: Tarkista erillisilmoituksen sisältö tulorekisteristä, jos olet maksanut palkkoja alkaen 1.4.2019 rajoitetusti verovelvolliselle työntekijälle, jonka oleskeluajaksi on valittu enintään 4 kk ja kuukauden palkka on ollut vähintään 696,60€.
Pyydämme työnantajaa tarkistamaan ja lisäämään puuttuvan työnantajan sairausvakuutusmaksun suoraan tulorekisteriin.

Jos olet laskenut palkkoja alkaen 1.4.2019 ulkomaalaiselle työntekijälle, jolla on lähdeverokortti, oleskeluajaksi on valittu 4-6 kk ja jonka palkkasumma alittaa 14 282€ vuodessa, pyydämme työnantajaa tarkistamaan ja korjaamaan työntekijältä perityn sairausvakuutusmaksun osuuden suoraan tulorekisteriin.

Pahoittelemme tästä teille aiheutunutta vaivaa.

Verohallinnon tiedote