Huoltokatko to 19.9.2019

Palkka.fi:ssä on huoltokatko to 19.9. klo 8 - 12. Katkon aikana palvelu ei ole käytettävissä.

Katso-tunnistautumisessa on häiriöitä.

Katso-tunnistautumisessa on häiriöitä osalla asiakkaista, ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen. Voit kirjautua palveluun myös henkilötunnisteilla.

Yritys: Yleishyödyllisen yhteisön työntekijälle maksamiin verovapaisiin korvauksiin liittyvien palkkatietoilmoitusten tarkistus

Lue lisää tiedotteesta

Yritys- ja kotitalousasiakas: Oletko maksanut palkkoja ulkomaalaiselle työntekijälle 1.4.2019 jälkeen?

Lue lisää tiedotteesta

Yritys- ja kotitalousasiakas: Jos olet maksanut palkkoja ulkomaalaiselle työntekijälle 1.4.2019 jälkeen

05.06.2019

Yritys- ja kotitalousasiakas: Tarkista erillisilmoituksen sisältö tulorekisteristä, jos olet maksanut palkkoja alkaen 1.4.2019 rajoitetusti verovelvolliselle työntekijälle, jonka oleskeluajaksi on valittu enintään 4 kk ja kuukauden palkka on ollut vähintään 696,60€.
Pyydämme työnantajaa tarkistamaan ja lisäämään puuttuvan työnantajan sairausvakuutusmaksun suoraan tulorekisteriin.

Jos olet laskenut palkkoja alkaen 1.4.2019 ulkomaalaiselle työntekijälle, jolla on lähdeverokortti, oleskeluajaksi on valittu 4-6 kk ja jonka palkkasumma alittaa 14 282€ vuodessa, pyydämme työnantajaa tarkistamaan ja korjaamaan työntekijältä perityn sairausvakuutusmaksun osuuden suoraan tulorekisteriin.

Pahoittelemme tästä teille aiheutunutta vaivaa.

Verohallinnon tiedote