Palkka.fi:n uudistus viivästyy – asiakkaille näkyvät muutokset julki vuonna 2023

2022-09-16

Palkka.fi-palvelun uudistaminen alkoi keväällä 2022, mutta asiakkaille uudistaminen näkyy alkuperäisestä aikataulusta poiketen vasta vuoden 2023 puolella.

Uudistettavien kohteiden järjestys pysyy lähes samana eli ensimmäisenä käyttöönotetaan Palkka.fi:n etusivu. Tämän jälkeen yrityskäyttöliittymän uudistuneita osioita pääsevät käyttämään pilottikäyttäjät. Pilottikäyttäjähaku alkaa heti, kun aikataulu tarkentuu.

- Haluamme varmistaa, että kaikki uudet toiminnallisuudet, käyttöliittymä ja tekninen toteutus toimii suunnitelmien mukaan. Erityisesti olemme kiinnittäneet huomiota Palkka.fi:n käyttäjien tarpeisiin. Olemme haastatelleet useita asiakkaita ja kesällä myös testanneet ensimmäisiä protoja. Olemme saaneet paljon hyvää palautetta. Jatkamme asiakasymmärryksen keräämistä koko uudistamisen ajan, kertoo Palkka.fi tuoteomistaja Anna-Maija Lahti.

Palkka.fi uudistuu merkittävästi nyt käynnissä olevan projektin aikana. Lisäksi palveluun tehdään muita muutoksia, joista osa johtuu lakimuutoksista ja osa muusta ylläpidosta ja kehittämisestä.