Tulorekisterin tietojen toimittamisen teknisessä rajapinnassa on huoltokatko 8.12. klo 8-12

Vuodenvaihde tulee pian - muista laskea vuoden 2019 palkat ajoissa

26.11.2019

Huomaa, että palkan tulee olla työntekijällä palkanmaksupäivänä. Laske siis palkat hyvissä ajoin ennen 31.12.2019. Huomioi myös, että tulorekisteri on suljettu 30.12.2019-1.1.2020.

Tulorekisteri on suljettu vuodenvaihteessa 30.12.2019−1.1.2020

Tulorekisteri laajenee vuodenvaihteessa, kun lähes 500 uutta organisaatiota alkaa käyttää tulorekisterin tietoja 1.1.2020 alkaen. Laajennuksesta johtuen tulorekisteri on suljettu 30.12.2019 klo 20 – 1.1.2020 klo 17. Katkon aikana tulorekisteriin ei voi antaa ilmoituksia rajapinnan tai sähköisen asiointipalvelun kautta. Sähköinen asiointipalvelu on suljettu eikä sieltä voi myöskään katsella tietoja tai tilata raportteja tai aineistoja. Myös rajapinnat ovat kiinni. Lue lisää tulorekisterin katkosta.

Palkka.fi on suljettu 31.12.2019 klo 21−2.1.2020 n. klo 12

Palkka.fi:ssä olevan huoltokatkon vuoksi palvelu on suljettu vuodenvaihteessa.

Laske vuoden 2019 tuloksi kuuluvat palkat viimeistään 31.12.2019 klo 21 mennessä. Muistathan, että palkan tulee olla työntekijän käytettävissä sovittuna palkanmaksupäivänä, joten huomioi myös pankkipäivät. Huomioi myös tulorekisterin katko, joka alkaa jo 30.12. klo 20. Katkon aikana ilmoituksia tulorekisteriin ei voida lähettää. Myöskään työnantajamaksut eivät muodostu ennen kuin ilmoitus tulorekisteriin on lähetetty onnistuneesti.

Kotitalous

Laske vuodelle 2019 kuuluvat palkat ennen 30.12. klo 20. Voit laskea palkan etukäteen Palkka.fi:ssä. Jos teet palkanlaskentaa Palkka.fi:ssä 30.12. klo 20-31.12. klo 21 välisenä aikana, huomioithan, että voit tarkistaa Palkka.fi:stä vain työntekijälle maksettavan nettopalkan määrän. Ilmoitukset tulorekisteriin eivät lähde, eivätkä työnantajamaksut muodostu. Sinun tulee palata Palkka.fi:n palvelun huoltokatkon jälkeen 2.1. Hyväksy keskeneräinen palkanlaskenta, jonka jälkeen ilmoitus tulorekisteriin lähetetään ja työnantajamaksut muodostetaan. Huomioi, että sinun tulee tehdä palkanlaskennan hyväksyminen viimeistään viisi päivää maksupäivän jälkeen.

Yritys

Palkkatieto- ja erillisilmoituksia tulorekisteriin ei lähetetä Palkka.fi:stä 30.12.2019 klo 20-2.1.2020 n. klo 12 välisenä aikana. Muista laskea vuodelle 2019 kuuluvat palkat ajoissa. Voit laskea palkat Palkka.fi:ssä myös etukäteen. Jos teet palkanlaskentaa Palkka.fi:ssä 30.12. klo 20-31.12. klo 21 välisenä aikana, huomioithan, että voit tarkistaa Palkka.fi:stä vain työntekijälle maksettavan nettopalkan määrän. Ilmoitukset tulorekisteriin eivät lähde, eivätkä työnantajamaksut muodostu. Ilmoitukset tulorekisteriin lähetetään 2.1. jälkeen automaattisesti jos olet valinnut automaattisen ilmoitusliikenteen.